יום שבת, 2 במאי 2009

Anatomix - MSM אנאטומיקס

Anatomix - MSM אנאטומיקס (לתמיכה בגוף בהתמודדות עם מצבים דלקתיים)

מדענים רבים מאמינים כי יתכן שנתח גדול באוכלוסיה לוה בחוסר גופרית הנובע אולי מאובדן מרכיבים תזונתיים חיוניים עקב צריכת מזון מעובד או עקב תזונה לא נאותה. אפשר לטפל בחוסר זה באמצעות תוסף methylsulphonylmethane או בקיצור MSM - צורה אורגנית מטוהרת נטולת ריח של גופרית טבעית שמופיעה לא רק בגוף אלא, בתנאים אידיאלים, גם בפירות ובירקות טריים ולא מבושלים, חלב, דגנים ובשר.

למעשה מחקרים מצביעים על כך שה-MSM משחק תפקיד חשוב בסייעו לגוף לשמור על איזון נאות בעת שהוא מטפל בחוסר הנוחות המתלווה למצבים דלקתיים.
הפוטנציאל של MSM המצוי באנאטומיקס זוכה לחיזוק נוסף כאשר נוטלים אותו בשילוב עם צמח האונקריה טומנטוסה המוכר בשמו מלתעות החתול (una de guto) וויטמין C- שהם שני המרכיבים הנוספים של פורמולת אנאטומיקס. התמצית הבוטנית של האונקריה טומנטוסה המופקת מצמחים הגדלים ביערות הגשם שופעי החיים מדייעת להקלה על מפרקים נוקשים ועל חוסר נוחות הנובע מבעיות עיכול. ויטמין C שולב בפורמולת האנאטומיקס בשל איכויותיו לטיפול בחוסר נוחות הנגרם כתוצאה ממצבים דלקתיים ומשפרים תחושת נינוחות כללית.

כאשר יש לך תחושה של חלודה בבירכיים, בגב, נפיחות בראש או כאבים במקום כזה או אחר, אין כמו אנאטומיקס להרגשת נוחות ותפקוד מלא של כל מערכות הגוף.

הוראות שימוש: לטיפול - 3 כמוסות ליום אחת לפני כל ארוחה
.

דף מוצר - Anatomix - MSM אנאטומיקס

ניתן להקליק על הבאנר למטה ולהירשם באופן ישיר (On Line) כלקוח בחברה ולרכוש את המוצרים במחיר לקוח מועדף או להירשם כמפיץ וליהנות מהנחה נוספת של 10% ללא כל תשלום נוסף או התחייבות.
ניתן להזמין את מוצרי ניו ווייס 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ...
הערה חשובה: על מנת שטופס הרישום ייקלט בחברה חובה למלא את כל הפרטים לפי הסדר והכי חשוב להשלים "חתימה אלקטרונית". לאחר מכן נציגת החברה תתקשר אליך ותשלים את ההזמנה ואז תיקלט בחברה כלקוח מועדף או כמפיץ (לפי מה שבחרת).
במידה ונתקלת בבעיה תוכל לדבר איתי בטלפון הרשום מטה או לפנות ב- צור קשר.
הירשם עכשיו - בהצלחה.



יוסי זילברפרב
טלפון: 03-5249360
נייד: 050-5342196
מייל:
farb1@zahav.net.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה