יום שבת, 2 במאי 2009

אומגה 3 EPA

צריכת OMEGA 3 בהריון משדרגת את מוחם של הילדים.

"צריכה גבוהה של חומצות שומן מסוג אומגה 3, שמצויות בשמן דגים, על ידי נשים הרות, מעלה את רמת האינטליגנציה של התינוקות שנולדים להן. כך עולה מתוצאות מחקר ראשון מסוגו בהיקפו, שהסתיים לאחרונה וממצאיו פורסמו החודש בכנס בלונדון. עוד העלה המחקר שלילדי נשים שנטלו אומגה 3 במהלך ההריון יכולת גבוהה מהממוצע בכל הקשור למוטוריקה עדינה, קשר עין-יד , קואורדינציה ועוד. גם כישוריהם החברתיים ויכולתם המילולית גבוהים באופן משמעותי בהשוואה לילדים שאמותיהם לא צרכו אומגה 3 ."
כך עולה ממחקר שהתפרסם בעיתון "ידיעות אחרונות" מיום 29.1.06 (מצ"ב) .

מהי אומגה 3?
אלו חומצות שומן רב בלתי רוויות מסוג DHA ו-EPA
, המופקות משמן דגים שחיים במים עמוקים. כך מסביר פרופ' רם רייפן מביה"ס לתזונה של האוניברסיטה העברית. "החומצות החיוניות האלה אינן מיוצרות בגוף האדם, ומקורן בצומח, בעיקר בזרעי פשתה ובדגים". ההשפעה של חומצות השומן האלה על המוח היא קריטית, "אומגה 3 היא המפתח לאינטליגנציה של ילדים, כיוון שהמוח מורכב מ-60% שומן".

אומגה 3 של ניו ווייס הינו תוסף נפלא אשר, כמו כל מוצרי ניו ווייס מופק מהמקורות הטובים ביותר בתהליך הקפדני ביותר ואינו כולל כל חומר העלול להזיק לבריאות. אומגה 3 של ניו ווייס מופק מדגי מים עמוקים של הקוטב הצפוני והים הנורבגי: סלמון, סרדין ומקרל. השמן מופק ע"י הרתחת הדג כולו, הפרדת השמן באמצעות צנטריפוגה ומיצויו בתהליך נקי מכימיקלים. השמן, לאחר מכן, מסונן ועובר בדיקות איכות קפדניות כדי לוודא שהוא נקי מבקטריות או מתכות כבדות. כל התהליך נעשה בהתאם לתקנות (GMP Good Manufacturing Practice)

גם ג'וניור מקס של ניו ווייס , מולטי ויטמין נוזלי לילדים, עשיר באומגה 3 .

לידיעתכם, אומגה 3 EPA לא זאת בלבד שהוא משפר את תפקודי המוח אלא גם שהוא חשוב למניעת מחלות המוגדרות כמחלות העולם המערבי, כגון: מחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת מבוגרים, מחלות מעיים דוגמת קרון, קוליטיס, מחלות עור כגון פסוריאזיס, התקפים אסמטים וכדומה.

דף מוצר - אומגה 3 EPA

ניתן להקליק על הבאנר למטה ולהירשם באופן ישיר (On Line) כלקוח בחברה ולרכוש את המוצרים במחיר לקוח מועדף או להירשם כמפיץ וליהנות מהנחה נוספת של 10% ללא כל תשלום נוסף או התחייבות.
ניתן להזמין את מוצרי ניו ווייס 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ...
הערה חשובה: על מנת שטופס הרישום ייקלט בחברה חובה למלא את כל הפרטים לפי הסדר והכי חשוב להשלים "חתימה אלקטרונית". לאחר מכן נציגת החברה תתקשר אליך ותשלים את ההזמנה ואז תיקלט בחברה כלקוח מועדף או כמפיץ (לפי מה שבחרת).

במידה ונתקלת בבעיה תוכלו לדבר איתי בטלפון הרשום מטה או לפנות ב- צור קשר.
הירשם עכשיו - בהצלחה.



יוסי זילברפרב
טלפון: 03-5249360
נייד:050-5342196
מייל: farb1@zahav.net.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה